سانا سپهر ایرانیان
فرآیند ارسال به گارانتی
در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه که نیاز به مراجعه به گارانتی داشته باشید با در دست داشتن کالا و مدارک زیر میتوانید به مراکز گارانتی تعیین شده مراجعه فرمایید.
1.کارتن گوشی (کارتن گوشی باید سالم باشد و اطلاعات شرکت وارد کننده و گارانتی کننده بر روی آن ثبت گردیده باشد.)
2.کارت ملی و مداراک شناسایی خریدار.
3.فاکتور خرید گوشی
توجه :آدرس نمایندگی های منتخب در بخش لیست نمایندگی ها مشخص شده است.
توجه:پس از مراجعه به مراکز گارانتی نیاز به بررسی دستگاه میباشد ،پس در این فرآیند صبور باشید.
توجه: پس از تحویل دستگاه به گارانتی ، حتما قبض تعمیرات با مشخصات گوشی خود دریافت نمایید.
توجه: شرکت وارد کننده مسئولیتی در قبال فرآیند تعمیر کالا ندارد و تمام مسئولیت خدمات پس از فروش بر عهده شرکت گارانتی کننده تعیین شده از سوی وارد کننده میباشد. پس توجه فرمایید که از مراجعه حضوری یا ارسال کالا به شرکت وارد کننده شدیدا خودداری فرمایید.
توجه :در صورت عدم وجود نمایندگی گارانتی در شهر خریدار ،خریدار ملزم به انجام هماهنگی لازم با نمایندگی مرکزی گارانتی کننده میباشد و پس از انجام هماهنگی های لازم اقدام به ارسال گوشی نمایید.
آدرس نمایندگی مرکزی : تهران – خیابان فردوسی – خیابان سروش الدین تقوی – پلاک 481 – طبقه 1
شماره تماس: 02166747530
آدرس سایت گارانتی کننده : www.mobilekomak.com