منشور حقوق مشتریان
شرایط عمومی گارانتی محصولات
1.مدت زمان گارانتی 18 ماه از لحظه فعالسازی میباشد.
2.برای استفاده از گارانتی به همراه داشتن کارتن گوشی وکارت گارانتی الزامی میباشد.
3. برای استفاده از خدمات گارانتی فقط به مراکز مشخص شده از سوی شرکت وارد کننده و گارانتی کننده مراجعه فرمایید .در صورت انجام تعمیر در غیر از مراکز معتبر گارانتی باطل خواهد شد.
4.وظیفه حفظ و نگهداری از کارتن گوشی و لیبل و یا کارت گارانتی بر عهده مشتری میباشد و شرکت وارد کننده و گارانتی کننده هیچگونه مسولیتی در قبال آن ندارد.
شرایط بهره مندی از گارانتی
1.در هنگام خرید مشتری موظف به بررسی شرایط فیزیکی دستگاه میباشد. از تحویل گرفتن دستگاه معیوب خودداری نمایید در غیر اینصورت عواقب آن بر عهده خریدار میباشد.و هیچگونه مسولیتی بر عهده شرکت گارانتی کننده نمی باشد.
2.از خرید گوشی هایی که لیبل گارانتی مخدوش یا کارتن آسیب دیده دارند خودداری فرمایید.
3 از خرید گوشیهای که بنام افراد دیگر فعال شده اند خودداری نمایید و از فروشنده در خواست فعالسازی با اطلاعات مدنظر خود را داشته باشید.
4.اگر گوشی در هنگام خرید دارای آسیب های فیزیکی غیر متعارف مانند آسیب بر اثر حرارت ، رطوبت ،تماس با مواد شیمیایی ، تغییر رنگ دستگاه یا کارتن دستگاه ،عیوب ظاهری ناشی از حمل و نقل نامناسب و وارد شدن هرگونه آسیب به کارتن و گوشی موجب ابطال گارانتی گردیده و عواقب خرید این کالا بر عهده مشتری میباشد.
5.اگر گوشی در هنگام خرید و قبل از فعالسازی در سامانه همتا دچار مشکل باشد ، بررسی آن بر عهده شرکت وارد کننده میباشد .اما بعد از فعالسازی دستگاه در سامانه همتا بررسی هرگونه مشکل بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد.
6.تشخیص گارانتی دار بودن یا خارج از گارانتی بودن کالای آسیب دیده بر عهده کارشناسان فنی شرکت گارانتی کننده خواهد بود .(چنانچه پس از بررسی و تست فنی توسط کارشناسان این شرکت ، ایجاد دستکاری و یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز تشخیص داده شود ، دستگاه از چرخه گارانتی خارج شده و برای تعمیر دستگاه هزینه دریافت خواهد شد.)
7.ضمانت شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات تحت پوشش گارانتی میباشد. خدمات نرم افزاری اعم از کپی کردن اطلاعات ، بازیابی اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خارج از حوزه گارانتی است و در صورت انجام شامل هزینهی آن دریافت خواهد شد.
8.شرکت گارانتی هیچگونه مسولیتی در قبال حفظ اطلاعات دستگاه ندارد و در پارهای از تعمیرات ممکن است اطلاعات گوشی کاملا حذف شود.
9.در صورت فعال بودن گارانتی و حاکم بودن شرایط گارانتی برای دستگاه ، هزینه ارسال بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد.
10. ممکن است در پاره ای از موارد به علت وارداتی بودن قطعات وکالاها برای تعمیر یا تعویض دستگاه تا 30 روز زمان نیاز باشد.
مواردی که باعث ابطال گارانتی میگردد
1.آسیب های فیزیکی ایجاد شده توسط مشتری فاقد گارانتی میباشد.شامل هرگونه شکستگی ،خط وخش ،آسیب در اثر رطوب ونوسانات برق و ...
2.تعمیر دستگاه در خارج از مراکز مشخص شده سبب ابطال گارانتی میگردد وعواقب آن بر عهده مشتری میباشد.
3.هرگونه تغییر نرم افزاری غیرمجاز در سیستم عامل دستگاه که توسط خریدار یا سایر مراکز غیر تایید ایجاد شود که منجر به آسیب دستگاه گردد موجب ابطال گارانتی می شود.
4. ایجاد هرگونه آسیب فیزیکی که ناشی از حمل ونقل وارسال نامناسب کالا باشد خارج از مسولیت شرکت گارانتی کننده است.
فرآیند استفاده از گارانتی
در این مرحله مشتری با مراجعه به شعب نمایندگی مشخص شده در سراسر کشور اقدم به ثبت در خواست خود جهت پیگیری گارانتی می نماید.
در صورت عدم وجود شرکت گارانتی در شهر خریدار ، خریدار ملزم به انجام هماهنگی لازم با شرکت گارانتی کننده جهت ارسال به گارانتی میباشد.
خدمات گارانتی به دو صورت تعمیر و یا تعویض خواهد بود:
.تعمیر :
در شرایط استاندارد ومعمول که دستگاه شامل گارانتی شود ،چنانچه از تاریخ فعالسازی دستگاه بیش از 30 روز گذشته باشد و پس از تایید بخش فنی در خصوص شامل گارانتی بودن یا نبودن ، فرآیند تعمیر کالا انجام خواهد شد. اگر شامل گارانتی باشد تعمیرات رایگان انجام میشود در غیر اینصورت هزینه تعمیر دریافت می شود.
.تعویض :
1.تعویض دستگاه توسط شرکت گارانتی کننده فقط در صورتی انجام خواهد شد که دستگاه دارای مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری در زمان تحویل باشد.
2.در صورتی که دستگاه شامل شرایط تعویض شود طبق شرایط زیر تعویض انجام خواهد شد.
.اگر همان مدل وهمان رنگ دستگاه موجود باشد شرکت موظف به تعویض کالا بدون دریافت هزینه می باشد.
.اگر همان مدل دستگاه به هر دلیلی موجود نباشد و امکان تهیه آن به هر دلیلی در بازار فراهم نباشد ، شرکت موظف به جایگرین کردن دستگاه با مدلهای دیگر می باشد.در این صورت ما به التفاوت هزینه بین طرفین (خریدار و شرکت )باید به صورت جداگانه حساب شود.